Burmistrz Kartuz ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Kartuskiego Centrum Kultury
OGŁOSZENIE
Burmistrz Kartuz ogłasza konkurs
na stanowisko Dyrektora Kartuskiego Centrum Kultury w Kartuzach
Nazwa i adres instytucji kultury: Kartuskie Centrum Kultury w Kartuzach, 83 – 300 Kartuzy, ul. Klasztorna 1
I. Wymagania stawiane kandydatom, którzy przystępują do konkursu:
1. Wymagania obowiązkowe:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe,
3) udokumentowane doświadczenie zawodowe – minimum 5 – letni staż pracy, w tym staż pracy na stanowiskach kierowniczych lub na samodzielnych stanowiskach lub co najmniej 4-letni okres prowadzenia własnej działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z zakresem działania instytucji kultury,
4) stan zdrowia pozwalający na podjęcie pracy na stanowisku kierowniczym,
5) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie,
7) brak zakazu pełnienia funkcji kierowniczych, związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 104);
8) przedstawienie autorskiego programu działania Kartuskiego Centrum Kultury w Kartuzach na okres 5 lat przy uwzględnieniu możliwości budżetowych instytucji oraz źródeł pozyskania środków zewnętrznych,
9) złożenie kompletu dokumentów wymaganych w części IV dokumentów w terminie określonym w warunkach niniejszego konkursu.
2. Wymagania dodatkowe (preferowane):
2) znajomość zasad organizacji i funkcjonowania instytucji kultury oraz obowiązujących zasad ekonomiczno – księgowych,
3) kreatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, rzetelność, kultura osobista,
4) predyspozycje do organizowania i prowadzenia przedsięwzięć promocyjnych związanych
z działalnością kulturalną i twórczością artystyczną,
5) predyspozycje menadżerskie i umiejętności kierowania zespołem,
7) doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi, grupami młodzieżowymi, artystycznymi, sportowymi, seniorami oraz z innymi środowiskami twórczymi,
8) znajomość zagadnień związanych z pozyskiwaniem pozabudżetowych środków finansowych, w tym środków z programów Unii Europejskiej,
9) prawo jazdy kat. B,
10) dodatkowym atutem będzie znajomość języka obcego.
II. Warunki pracy na stanowisku:
1) miejsce pracy: Kartuskie Centrum Kultury w Kartuzach,
2) zatrudnienie na podstawie powołania na czas określony – maksymalnie 5 lat,
3) pełny wymiar czasu pracy,
4) przewidywany termin zatrudnienia – maksymalnie do 3 miesięcy od rozstrzygnięcia konkursu.
III. Ramowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) zarządzanie i bieżące kierowanie działalnością Kartuskiego Centrum Kultury w Kartuzach,
2) pełnienie obowiązków pracodawcy w rozumieniu Kodeksu Pracy w stosunku do pracowników zatrudnionych w Kartuskim Centrum Kultury w Kartuzach,
3) wydawanie zarządzeń i regulaminów wewnętrznych,
4) udzielanie upoważnień i pełnomocnictw do działania w imieniu Dyrektora Kartuskiego Centrum Kultury w Kartuzach,
5) prowadzenie efektywnej gospodarki mieniem i środkami finansowymi,
6) opracowywanie planów finansowych oraz wniosków inwestycyjnych i przedstawianie
ich Organizatorowi,
7) poszukiwanie i pozyskiwanie innych źródeł finansowania działalności statutowej,
9) przedstawianie organizatorowi i właściwym instytucjom planów i sprawozdań określonych odrębnymi przepisami.
1) pisemne zgłoszenie się do konkursu z motywacją kandydowania na stanowisko dyrektora Kartuskiego Centrum Kultury w Kartuzach – list motywacyjny,
2) życiorys cv,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) pisemny, autorski program działania (funkcjonowania i rozwoju) Kartuskiego Centrum Kultury w Kartuzach na okres 5 lat (do 10 stron),
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje
(np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa, rekomendacje itp.),
6) kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej,
7) zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia, wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem wniosku o dopuszczenie do konkursu,
8) oświadczenie zbiorcze kandydata o następującej treści:
– posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych;
– nie byłem/am karany/a zakazem pełnienia funkcji kierowniczych, związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 104);
– nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne lub karno-skarbowe;
– „ wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Miejski w Kartuzach wykraczających poza wymóg ustawowy, a składanych w związku
z postępowaniem konkursowym, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji
i dokumentacji, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanym RODO”.12) podpisaną klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych.
Kserokopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem (poświadczenia może dokonać osoba składająca dokumenty).
V. Składanie dokumentów:
Oferty przystąpienia do konkursu wraz z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Konkurs na stanowisko dyrektora Kartuskiego Centrum Kultury w Kartuzach ” w terminie do 10 stycznia 2025 r. (piątek) do godz. 14.30 w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Kartuzach, ul. gen. J. Hallera 1, 83
– 300 Kartuzy lub przesłać listownie na adres urzędu.
Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu do Biura Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Kartuzach. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą poddane procedurze konkursowej.
VI. Informacje dodatkowe:
1) zastrzega się możliwość unieważnienia konkursu,
2) konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach przez Komisję powołaną
przez Burmistrza Kartuz,
I etap: sprawdzenie ofert pod względem formalnym bez udziału kandydatów,
II etap: rozmowa kwalifikacyjna i wybór kandydata – o terminie i miejscu przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie,
3) przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego
nastąpi do 31 stycznia 2025r.
4) informacje o warunkach organizacyjnych można uzyskać w Wydziale Promocji i Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi – Urząd Miejski w Kartuzach, Kierownik Dariusz Las, tel. 58 694 52 48.
Szczegółowe informacje na temat konkursu oraz załączniki do ogłoszenia dostępne są w Zarządzeniu Burmistrza Kartuz Nr 140/2024 z dnia 3 grudnia 2024r.: www.bip.kartuzy.pl
Art. sponsorowany, Fot. Facebook/Kartuskie Centrum Kultury