Burmistrz Kartuz ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Kartuskiego Centrum Kultury

OGŁOSZENIE

Burmistrz Kartuz ogłasza konkurs

na stanowisko Dyrektora Kartuskiego Centrum Kultury w Kartuzach

Nazwa i adres instytucji kultury: Kartuskie Centrum Kultury w Kartuzach, 83 – 300 Kartuzy, ul. Klasztorna 1

I. Wymagania stawiane kandydatom, którzy przystępują do konkursu:

1. Wymagania obowiązkowe:

1) obywatelstwo polskie,

2) wykształcenie wyższe,

3) udokumentowane doświadczenie zawodowe – minimum 5 – letni staż pracy, w tym staż pracy na stanowiskach kierowniczych lub na samodzielnych stanowiskach lub co najmniej 4-letni okres prowadzenia własnej działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z zakresem działania instytucji kultury,

4) stan zdrowia pozwalający na podjęcie pracy na stanowisku kierowniczym,

5) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

6) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie,

7) brak zakazu pełnienia funkcji kierowniczych, związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 104);

8) przedstawienie autorskiego programu działania Kartuskiego Centrum Kultury w Kartuzach na okres 5 lat przy uwzględnieniu możliwości budżetowych instytucji oraz źródeł pozyskania środków zewnętrznych,

9) złożenie kompletu dokumentów wymaganych w części IV dokumentów w terminie określonym w warunkach niniejszego konkursu.

2. Wymagania dodatkowe (preferowane):

1) studia podyplomowe,

2) znajomość zasad organizacji i funkcjonowania instytucji kultury oraz obowiązujących zasad ekonomiczno – księgowych,

3) kreatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, rzetelność, kultura osobista,

4) predyspozycje do organizowania i prowadzenia przedsięwzięć promocyjnych związanych

z działalnością kulturalną i twórczością artystyczną,

5) predyspozycje menadżerskie i umiejętności kierowania zespołem,

7) doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi, grupami młodzieżowymi, artystycznymi, sportowymi, seniorami oraz z innymi środowiskami twórczymi,

8) znajomość zagadnień związanych z pozyskiwaniem pozabudżetowych środków finansowych, w tym środków z programów Unii Europejskiej,

9) prawo jazdy kat. B,

10) dodatkowym atutem będzie znajomość języka obcego.

II. Warunki pracy na stanowisku:

1) miejsce pracy: Kartuskie Centrum Kultury w Kartuzach,

2) zatrudnienie na podstawie powołania na czas określony – maksymalnie 5 lat,

3) pełny wymiar czasu pracy,

4) przewidywany termin zatrudnienia – maksymalnie do 3 miesięcy od rozstrzygnięcia konkursu.

III. Ramowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) zarządzanie i bieżące kierowanie działalnością Kartuskiego Centrum Kultury w Kartuzach,

2) pełnienie obowiązków pracodawcy w rozumieniu Kodeksu Pracy w stosunku do pracowników zatrudnionych w Kartuskim Centrum Kultury w Kartuzach,

3) wydawanie zarządzeń i regulaminów wewnętrznych,

4) udzielanie upoważnień i pełnomocnictw do działania w imieniu Dyrektora Kartuskiego Centrum Kultury w Kartuzach,

5) prowadzenie efektywnej gospodarki mieniem i środkami finansowymi,

6) opracowywanie planów finansowych oraz wniosków inwestycyjnych i przedstawianie

ich Organizatorowi,

7) poszukiwanie i pozyskiwanie innych źródeł finansowania działalności statutowej,

9) przedstawianie organizatorowi i właściwym instytucjom planów i sprawozdań określonych odrębnymi przepisami.

IV. Wymagane dokumenty:

1) pisemne zgłoszenie się do konkursu z motywacją kandydowania na stanowisko dyrektora Kartuskiego Centrum Kultury w Kartuzach – list motywacyjny,

2) życiorys cv,

3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

4) pisemny, autorski program działania (funkcjonowania i rozwoju) Kartuskiego Centrum Kultury w Kartuzach na okres 5 lat (do 10 stron),

5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje

(np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa, rekomendacje itp.),

6) kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej,

7) zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia, wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem wniosku o dopuszczenie do konkursu,

8) oświadczenie zbiorcze kandydata o następującej treści:

– posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych;

– nie byłem/am karany/a zakazem pełnienia funkcji kierowniczych, związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 104);

– nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne lub karno-skarbowe;

– „ wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Miejski w Kartuzach wykraczających poza wymóg ustawowy, a składanych w związku
z postępowaniem konkursowym, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji
i dokumentacji, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanym RODO”.

12) podpisaną klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych.

Kserokopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem (poświadczenia może dokonać osoba składająca dokumenty).

V. Składanie dokumentów:

Oferty przystąpienia do konkursu wraz z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Konkurs na stanowisko dyrektora Kartuskiego Centrum Kultury w Kartuzach ” w terminie do 10 stycznia 2025 r. (piątek) do godz. 14.30 w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Kartuzach, ul. gen. J. Hallera 1, 83

300 Kartuzy lub przesłać listownie na adres urzędu.

Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu do Biura Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Kartuzach. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą poddane procedurze konkursowej.

VI. Informacje dodatkowe:

1) zastrzega się możliwość unieważnienia konkursu,

2) konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach przez Komisję powołaną

przez Burmistrza Kartuz,

I etap: sprawdzenie ofert pod względem formalnym bez udziału kandydatów,

II etap: rozmowa kwalifikacyjna i wybór kandydata – o terminie i miejscu przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie,

3) przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego

nastąpi do 31 stycznia 2025r.

4) informacje o warunkach organizacyjnych można uzyskać w Wydziale Promocji i Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi – Urząd Miejski w Kartuzach, Kierownik Dariusz Las, tel. 58 694 52 48.

Szczegółowe informacje na temat konkursu oraz załączniki do ogłoszenia dostępne są w Zarządzeniu Burmistrza Kartuz Nr 140/2024 z dnia 3 grudnia 2024r.: www.bip.kartuzy.pl

Art. sponsorowany, Fot. Facebook/Kartuskie Centrum Kultury

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Close